Systemy reklamowe działające w oparciu o monitory są używane na całym świecie. Monitory reklamowe zainstalowane są w galeriach handlowych, przy witrynach sklepowych, przy skrzyżowaniach, a nawet na fasadach budynków, co jest dobrze widoczne np. w Stanach Zjednoczonych.
Ekrany reklamowe w oczach laika to zwykłe telewizory. Jednak tak naprawdę są to specjalnie zaprojektowane do tego celu urządzenia. Mogą one działać nawet całą dobę i przeciwieństwie do telewizorów, treści na nich wyświetlane będą widoczne nawet w mocnym słońcu. Nie bez powodu cena tych urządzeń jest także wyższa. W jaki jednak sposób firma posiadająca takie monitory w różnych częściach kraju, albo świata zarządza treściami na nich wyświetlanymi i synchronizuje je w czasie? Jest za to odpowiedzialne oprogramowanie digital signage. Monitory reklamowe nie posiadają tunera telewizyjnego, są podpięte do internetu za pośrednictwem którego przesyłane są na nie odpowiednie treści.
Zarządzanie online siecią ekranów digital signage jest to zadanie wymagające specjalistycznego oprogramowania. Treści muszą być zsynchronizowane w czasie, tak aby na każdym monitorze w danym momencie pojawiło się to samo. Szukając sprzętu służącego do wyświetlania treści właśnie w ten sposób należy wybrać sprawdzonego dostawcę. Oprogramowanie musi być proste w obsłudze, musi być niezawodne i stabilne. Dlatego po dobrej jakości software można udać się na stronę internetową.
Firmy oferują bardzo dobrej jakości sprzęt oraz oprogramowanie digital signage. Wybierając proponowane przez nich rozwiązania masz pewność, że tworzone przez Ciebie promocje trafią do klientów. Zapewniają oni pomoc oraz wsparcie techniczne w zakresie budowy sieci digital signage, prowadzą także szkolenia. Jeżeli więc jesteś przedsiębiorcą poszukującym sprawnego systemu zarządzania wyświetlaniem treści, to bardzo dobrze trafiłeś. Specjaliści pomogą Twoim reklamom dotrzeć do jak największej rzeszy potencjalnych klientów.