Klienci stają się coraz bardziej wymagający, a trudny okres, który nadal trwa, wymusza na nas tworzenie nowych rozwiązań. Nie inaczej jest w branży opakowaniowej, ale i pośród sklepów internetowych, które decydują się na wysyłkę produktów do odbiorców. Chcą ich zachęcić już nie tylko zawartością, lecz również zewnętrznym opakowaniem, które przyciągnie uwagę i ich, i osoby postronne. Jak wykorzystać taśmy z nadrukiem oraz drukowanie na opakowaniach?
Efektowna, lecz niedroga forma reklamy
Zanim zamówienie dotrze do odbiorcy, przechodzi przez wiele rąk. Trafia na magazyn, skąd rozpoczyna się jego droga do klienta. W trakcie transportu paczkę dostrzegają kurierzy, ale i wiele osób postronnych. Choć teoretycznie nie muszą być zainteresowane, kto sprzedał dany produkt, w praktyce mogą się stać kolejnymi klientami. Nie wtedy jednak, gdy pakunek to po prostu karton zaklejony taśmą pakową lub oklejony folią ochronną.
Zupełnie inaczej jest wtedy, gdy przez te same ręce przechodzi opakowanie, które jest ciekawe. Zaczyna interesować, ponieważ posiada kolorowy lub wzorzysty nadruk. Paczka zaczyna się wyróżniać spośród innych. To samo się dzieje, gdy zamiast zwykłej taśmy pakowej, karton zostaje zabezpieczony taśmą z nadrukiem. Na niej zaś mogą się znaleźć dowolne informacje firmowe – logo, dane kontaktowe, zabawny tekst. To niby niewiele, a jednak pozwala poszerzyć grono odbiorców, którzy wkrótce, choćby z czystej ciekawości, zajrzą na stronę www takiej firmy.
Taśmy z nadrukiem stanowią jeden z najbardziej efektywnych, a przy tym niedrogich sposobów na dotarcie do klienta. Znaleźć je można w sklepie E-hurtownia-opakowan.pl. Dają niemalże nieograniczone możliwości odnośnie informacji czy tekstu, który się na nich znajdzie. Jedyną przeszkodzą może być rozmiar taśmy, ale dobrze przemyślana reklama w tej formie, jest w stanie zdziałać cuda.
Paczka niczym prezent
Nadrukowane opakowania mogą być odbierane niczym prezent. Każdy klient liczy na to, że zamówiony produkt dotrze cało i bezpiecznie, jednak odpakowywanie, które staje się przyjemnością, przynosi jeszcze lepsze efekty.
Przypomnijmy sobie, jak reagowaliśmy na pakunki, które niczym się nie wyróżniały, a jak na te, które oferowały właśnie nadruk – logo firmowe, dane kontaktowe (czyli przydatne informacje), motto, cytat lub zabawny tekst (funkcja zainteresowania). Takie paczki za każdym razem powodują pojawienie się uśmiechu na ustach. Chętnie wracamy do sprzedawcy po więcej, a i on wie, że jakość jest w stanie udowodnić w ten sposób. Nic zatem dziwnego, że właściciele sklepów internetowych coraz częściej poszukują producentów opakowań oraz taśm z nadrukiem, aby urozmaicić swój pakunek i wyróżnić go na tle innych.
Sposobów na zdobycie i utrzymanie klientów jest wiele, ale korzystanie z możliwości, jakie oferują techniki nadruków, należą do jednych z efektywniejszych. Ponadto są w stanie zmieścić się w budżecie przeznaczonym na reklamę, wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od branży czy wielkości firmy. Czas urozmaicić opakowanie!