Rozwój oprogramowania oraz komputerów sprawił, że rysunki i grafiki zostały przeniesione z papieru na wersję cyfrową. Stąd też wielu grafików tworzy w Sieci. Muszą oni jednak liczyć się z dużą konkurencją – czasem sam talent nie wystarczy, trzeba go jeszcze odpowiednio „sprzedać”. Co więc zrobić aby skutecznie promować swoje kreacje i trafiać do szerszego grona odbiorców?
Internauci stawiają na szybkie płatności
Trendem w sieci stają się zakupy spontaniczne, dokonywane m. in. za pomocą przenośnych urządzeń, które dają możliwość natychmiastowego opłacania transakcji. Sprzedawcy dążą więc do uelastycznienia swojej oferty i procesu zakupów. Ma on być prosty i wygodny w obsłudze. Wyzwaniom rynku odpowiada teraz tzw. sprzedaż wielokanałowa, czyli omnichannel, nastawiona zwłaszcza na klienta ceniącego nowoczesne rozwiązania i oszczędność czasu. Wiąże się to z oferowaniem równolegle różnych form płatności przez internet.
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii marketingowej?
Marketing to podstawa, gdy liczy się dotarcie do szerokiego grona klientów. Aby jednak działania marketingowe mogły przynieść oczekiwany skutek, powinny być optymalnie zaplanowane. O czym wobec tego należy pamiętać przy tworzeniu strategii marketingowych?
Czy dział PR jest potrzebny w małej firmie?
Działania w zakresie public relations najczęściej kojarzone są z dużymi firmami, które mogą pozwolić sobie na zatrudnienie własnych specjalistów od publicznego wizerunku. Jednak o PR warto zadbać też w małej firmie. Czy trzeba tworzyć wówczas osobny dział?
Jak zadbać o zawartość telefonów w Twojej firmie?
Zarządzanie telefonami, a także komputerami i tabletami w firmie nie musi być skomplikowane. W tym celu wykorzystuje się MDM, czyli zarządzanie danymi i konfiguracją urządzeń mobilnych w celu poprawy efektywności i bezpieczeństwa pracowników.
Jak stworzyć własny, darmowy sklep internetowy?
Coraz więcej osób wpada na pomysł, by założyć własny sklep internetowy. Jest dużo czynników, które za tym przemawiają – zakupy w sieci są bardzo powszechne, a towary można sprzedawać w całej Polsce. Minęły czasy, w których ludzie obawiali się zakupów online. Najważniejsze więc to mieć skuteczny pomysł na sklep internetowy – reszta jest tylko formalnością. W tym artykule podpowiemy właśnie jak stworzyć własny, darmowy sklep internetowy od strony technicznej.
Jak usprawnić controlling w firmie? 5 sprawdzonych sposobów
Controlling w przedsiębiorstwie to w istocie metoda zarządzania firmą. Metoda oparta na dostępie do bieżących danych o stanie różnych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa, od stanów magazynowych, poprzez kwestie personalne, realizacji bieżących zadań, po finanse, księgowość i kontakty z klientami. Controlling to po prostu informacja zaprzęgnięta do zwiększenia wydajności firmy. Jak więc usprawnić w firmie controlling? Przedstawiamy pięć sprawdzonych sposobów.
Koszty firmowe ponoszone w sklepie internetowym od A do Z
Sklepy internetowe stają się coraz bardziej popularne. Nie tylko coraz więcej osób decyduje się na zakupy w tego typu miejscach, ale także dużo osób decyduje się na ich założenie. Jest to często związane z dużymi miesięcznymi wydatkami zwłaszcza wtedy, gdy mamy wielu pracowników. Zatem jakie koszty firmowe możemy ponieść zakładając sklep internetowy?
Coraz bardziej popularna reklama sklepu internetowego na facebooku
Coraz więcej klientów decyduje się na zakupy w internecie. Z tego powodu jeżeli jesteśmy właścicielami takiego sklepu, warto zainwestować w jego reklamę na facebooku. Jak wynika z najnowszych badań, klienci którzy zobaczą taką reklamę kupują więcej oraz częściej. Zatem w jaki sposób możemy wykorzystać te nowoczesne narzędzia marketingu?
Czy certyfikat SSL w sklepie to wybór lub konieczność?
W ostatnim czasie bardzo duża liczba przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie swojej działalności w internecie. Jednak często zdarza się, iż wiele osób, które prowadzi własną firmę pada ofiarą oszustwa. Najczęściej sprawami są coraz bardziej popularni „prawnicy-naciągacze”. Czy możemy w jakiś sposób się przed tym bronić i co powinniśmy wiedzieć?