czwartek, wrzesień 19, 2024
Strona 162

Zaawansowana analityka w e-commerce

0
Zaawansowana analityka w e-commerce

Rynek e-commerce rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie: nowi konkurenci i coraz bardziej wysublimowane oczekiwania klientów to tylko niektóre z problemów, z którymi każdego dnia mierzą się właściciele sklepów internetowych.

Opakowania i etykiety

0
Opakowania i etykiety

Czy opakowanie ma wpływ na sprzedaż produktu? Oczywiście, że tak. W trakcie zakupów klient nieustannie ocenia i podejmuje decyzje. W momencie, gdy ma do wyboru kilka podobnych artykułów najczęściej wybierze ten, który mu się najbardziej podoba. Większość z nas nie zdaje sobie sprawy jak wielki wpływ na podejmowane decyzje ma design opakowań i etykiet.

Wybieramy laptopa uniwersalnego

0
Wybieramy laptopa uniwersalnego

Tak zwani użytkownicy domowi niezwykle często poszukują laptopów do kilku zróżnicowanych zadań. Powinny one jednocześnie gwarantować szybkie i stabilne działanie podczas obsługi pakietu biurowego, przeglądarki internetowej odtwarzaczy multimedialnych, a także niektórych gier. Ile trzeba wydać na takie urządzenie?

Promocja firmy w internecie – zbiór przydatnej wiedzy

0
Promocja firmy w internecie - zbiór przydatnej wiedzy

Promocja firmy w internecie staje się kluczowym elementem pozyskania klienta. Co na ten temat powinien wiedzieć każdy, kto chce rozreklamować swoją działalność? Wspólnie z agencją High Interactivity postaramy się to wyjaśnić. Zapraszamy do czytania.

Zwiększenie współczynnika konwersji dzięki zastosowaniu RWD

0
Zwiększenie współczynnika konwersji dzięki zastosowaniu RWD

Ostatnie dziesięciolecie to bardzo szybki rozwój usług oraz handlu internetowego. Szczególną rolę w tak szybkim wzroście popularności transakcji internetowych odgrywają urządzenia mobilne takie jak tablety oraz telefony. W raporcie Digital, Social & Mobile in 2015 wykazano, że już ponad 15 milionów polaków wykorzystuje urządzenia przenośne jako główne narzędzie wykorzystywane do przeglądania internetu oraz dokonywania transakcji online. Z tego powodu ważne jest, aby wykorzystać ten potencjał w swoim biznesie. W artykule przygotowanym we współpracy z białostocką Agencją Interaktywną WiWi doradzimy jak to zrobić.

graf1

Wg raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” około 41% internautów dokonujących transakcji w sklepach internetowych korzysta ze smartphonów. Nie dziwi więc nikogo fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na dostosowanie swoich sklepów do nowoczesnych standardów RWD. Dzięki ich zastosowaniu zyskują klienci korzystający z urządzeń mobilnych, którzy mają ułatwioną nawigację po witrynie sklepu. Łatwa obsługa jest bardzo ważnym atutem przemawiającym za zakupem właśnie w naszym sklepie.

Wprowadzony 21 kwietnia 2015 przez firmę Google algorytm wprowadził spore zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania. Od tej pory, strony i sklepy korzystające z funkcji RWD wyświetlane są znacznie wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania niż serwisy bez tej funkcji. W tym samym roku opublikowane zostały wytyczne dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] w których Google informuje, że każda nowoczesna strona powinna być dostosowana do każdej rozdzielczości oraz każdego urządzenia. Dzięki responsywności sklepy internetowe zyskują na funkcjonalności oraz wyświetlają się idealnie na każdym urządzeniu przenośnym i stacjonarnym.

Ciekawą ofertą sklepów dopasowanych do urządzeń mobilnych znajdziemy na stronie Agencji interaktywnej WiWi, która na swoim koncie ma już 100 w pełni udanych sklepów wykorzystujących silnik PrestaShop. Agencja oferuje w pełni funkcjonalne i responsywne sklepy internetowe z indywidualną grafiką oraz ciekawymi dodatkami poprawiającymi pracę ze sklepem – szczegóły dostępne są na stronie http://wiwi.pl/strony-www/sklepy-internetowe/

end

Praktyczny poradnik: Czym kierować się podczas wyboru wirtualnego biura?

0
Praktyczny poradnik: Czym kierować się podczas wyboru wirtualnego biura?

Wynajem wirtualnej siedziby dla danej firmy, agencji czy spółki to niezwykle wygodna opcja. Pozwala właścicielowi zajmować się swoją działalnością bez konieczności posiadania adresu, pod którym stale będzie go można znaleźć. Umożliwia to znaczny rozwój tejże pracy, co sprzyja osiąganiu większych zarobków i samodoskonalenia się. Do tego celu niezbędne jest jednak świadome wybranie wirtualnego biura. Dowiedz się zatem, czym kierować się podczas szukania wirtualnej siedziby, aby nie natknąć się na ,,kruczki’’ i uchybienia w umowie.

Dlaczego opisy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?

0
Dlaczego opisy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?

W obliczu konkurencji na rynku e-commerce wyróżnienie się jest niemal na wagę złota. Jednak aby przyniosło ono pożądany skutek, czyli przyciągnięcie klientów na dłużej, należy rozważnie sięgać po środki. Jedną z najważniejszych strategii jest zarządzanie contentem na stronie, a w szczególności – opisami produktów.

Jak nadać ciężką przesyłkę?

0
Jak nadać ciężką przesyłkę?

Chcesz wysłać pokaźną paczkę do rodziny czy przyjaciół w obrębie Polski? Paczka waży więcej niż 10 kg? Musisz ją dodatkowo ubezpieczyć? Skorzystaj z dedykowanego pakietu w DHL Parcel dla klientów indywidualnych.

Jak wypromować swój talent graficzny?

0
Jak wypromować swój talent graficzny?

Rozwój oprogramowania oraz komputerów sprawił, że rysunki i grafiki zostały przeniesione z papieru na wersję cyfrową. Stąd też wielu grafików tworzy w Sieci. Muszą oni jednak liczyć się z dużą konkurencją – czasem sam talent nie wystarczy, trzeba go jeszcze odpowiednio „sprzedać”. Co więc zrobić aby skutecznie promować swoje kreacje i trafiać do szerszego grona odbiorców?

Internauci stawiają na szybkie płatności

0
Internauci stawiają na szybkie płatności

Trendem w sieci stają się zakupy spontaniczne, dokonywane m. in. za pomocą przenośnych urządzeń, które dają możliwość natychmiastowego opłacania transakcji. Sprzedawcy dążą więc do uelastycznienia swojej oferty i procesu zakupów. Ma on być prosty i wygodny w obsłudze. Wyzwaniom rynku odpowiada teraz tzw. sprzedaż wielokanałowa, czyli omnichannel, nastawiona zwłaszcza na klienta ceniącego nowoczesne rozwiązania i oszczędność czasu. Wiąże się to z oferowaniem równolegle różnych form płatności przez internet.

ZOBACZ TEŻ