poniedziałek, wrzesień 16, 2024
Strona 161

Przykłady zastosowania machine learningu w biznesie

0
Przykłady zastosowania machine learningu w biznesie

Sztuczna inteligencja wydaje się być wciąż abstrakcyjna i jej zastosowanie znamy głównie z zagranicznych filmów. Jednak branża nowych technologii coraz sprawniej rozwija ten obszar, wdrażając go do funkcjonowania biznesu.

Apple Watch podbija rynek i serca konsumentów

0
Apple Watch podbija rynek i serca konsumentów

Wszystko wskazuje na to, że Apple Watch osiąga pierwsze miejsca na rynku sprzedaży smartwatchy i urządzeń ubieralnych, podobnie jak wcześniej miało to miejsce w przypadku Maca oraz iPhone’a. Jak stwierdził Tim Cook, dyrektor generalny firmy Apple, już na początku sezonu świątecznego Apple Watch osiągnął na tym polu rekordowe wyniki. Tezę tę potwierdza raport opracowany przez analityków z firmy Slice Intelligence.

Zaawansowana analityka w e-commerce

0
Zaawansowana analityka w e-commerce

Rynek e-commerce rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie: nowi konkurenci i coraz bardziej wysublimowane oczekiwania klientów to tylko niektóre z problemów, z którymi każdego dnia mierzą się właściciele sklepów internetowych.

Opakowania i etykiety

0
Opakowania i etykiety

Czy opakowanie ma wpływ na sprzedaż produktu? Oczywiście, że tak. W trakcie zakupów klient nieustannie ocenia i podejmuje decyzje. W momencie, gdy ma do wyboru kilka podobnych artykułów najczęściej wybierze ten, który mu się najbardziej podoba. Większość z nas nie zdaje sobie sprawy jak wielki wpływ na podejmowane decyzje ma design opakowań i etykiet.

Wybieramy laptopa uniwersalnego

0
Wybieramy laptopa uniwersalnego

Tak zwani użytkownicy domowi niezwykle często poszukują laptopów do kilku zróżnicowanych zadań. Powinny one jednocześnie gwarantować szybkie i stabilne działanie podczas obsługi pakietu biurowego, przeglądarki internetowej odtwarzaczy multimedialnych, a także niektórych gier. Ile trzeba wydać na takie urządzenie?

Promocja firmy w internecie – zbiór przydatnej wiedzy

0
Promocja firmy w internecie - zbiór przydatnej wiedzy

Promocja firmy w internecie staje się kluczowym elementem pozyskania klienta. Co na ten temat powinien wiedzieć każdy, kto chce rozreklamować swoją działalność? Wspólnie z agencją High Interactivity postaramy się to wyjaśnić. Zapraszamy do czytania.

Zwiększenie współczynnika konwersji dzięki zastosowaniu RWD

0
Zwiększenie współczynnika konwersji dzięki zastosowaniu RWD

Ostatnie dziesięciolecie to bardzo szybki rozwój usług oraz handlu internetowego. Szczególną rolę w tak szybkim wzroście popularności transakcji internetowych odgrywają urządzenia mobilne takie jak tablety oraz telefony. W raporcie Digital, Social & Mobile in 2015 wykazano, że już ponad 15 milionów polaków wykorzystuje urządzenia przenośne jako główne narzędzie wykorzystywane do przeglądania internetu oraz dokonywania transakcji online. Z tego powodu ważne jest, aby wykorzystać ten potencjał w swoim biznesie. W artykule przygotowanym we współpracy z białostocką Agencją Interaktywną WiWi doradzimy jak to zrobić.

graf1

Wg raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” około 41% internautów dokonujących transakcji w sklepach internetowych korzysta ze smartphonów. Nie dziwi więc nikogo fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na dostosowanie swoich sklepów do nowoczesnych standardów RWD. Dzięki ich zastosowaniu zyskują klienci korzystający z urządzeń mobilnych, którzy mają ułatwioną nawigację po witrynie sklepu. Łatwa obsługa jest bardzo ważnym atutem przemawiającym za zakupem właśnie w naszym sklepie.

Wprowadzony 21 kwietnia 2015 przez firmę Google algorytm wprowadził spore zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania. Od tej pory, strony i sklepy korzystające z funkcji RWD wyświetlane są znacznie wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania niż serwisy bez tej funkcji. W tym samym roku opublikowane zostały wytyczne dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] w których Google informuje, że każda nowoczesna strona powinna być dostosowana do każdej rozdzielczości oraz każdego urządzenia. Dzięki responsywności sklepy internetowe zyskują na funkcjonalności oraz wyświetlają się idealnie na każdym urządzeniu przenośnym i stacjonarnym.

Ciekawą ofertą sklepów dopasowanych do urządzeń mobilnych znajdziemy na stronie Agencji interaktywnej WiWi, która na swoim koncie ma już 100 w pełni udanych sklepów wykorzystujących silnik PrestaShop. Agencja oferuje w pełni funkcjonalne i responsywne sklepy internetowe z indywidualną grafiką oraz ciekawymi dodatkami poprawiającymi pracę ze sklepem – szczegóły dostępne są na stronie http://wiwi.pl/strony-www/sklepy-internetowe/

end

Praktyczny poradnik: Czym kierować się podczas wyboru wirtualnego biura?

0
Praktyczny poradnik: Czym kierować się podczas wyboru wirtualnego biura?

Wynajem wirtualnej siedziby dla danej firmy, agencji czy spółki to niezwykle wygodna opcja. Pozwala właścicielowi zajmować się swoją działalnością bez konieczności posiadania adresu, pod którym stale będzie go można znaleźć. Umożliwia to znaczny rozwój tejże pracy, co sprzyja osiąganiu większych zarobków i samodoskonalenia się. Do tego celu niezbędne jest jednak świadome wybranie wirtualnego biura. Dowiedz się zatem, czym kierować się podczas szukania wirtualnej siedziby, aby nie natknąć się na ,,kruczki’’ i uchybienia w umowie.

Dlaczego opisy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?

0
Dlaczego opisy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?

W obliczu konkurencji na rynku e-commerce wyróżnienie się jest niemal na wagę złota. Jednak aby przyniosło ono pożądany skutek, czyli przyciągnięcie klientów na dłużej, należy rozważnie sięgać po środki. Jedną z najważniejszych strategii jest zarządzanie contentem na stronie, a w szczególności – opisami produktów.

Jak nadać ciężką przesyłkę?

0
Jak nadać ciężką przesyłkę?

Chcesz wysłać pokaźną paczkę do rodziny czy przyjaciół w obrębie Polski? Paczka waży więcej niż 10 kg? Musisz ją dodatkowo ubezpieczyć? Skorzystaj z dedykowanego pakietu w DHL Parcel dla klientów indywidualnych.

ZOBACZ TEŻ