piątek, wrzesień 20, 2024
Strona 150

5 zalet płatności online

0
5 zalet płatności online

Płatności online posiadają wiele zalet – przestawiamy najważniejsze z nich.

Sposób na oszczędność czasu w firmie

0
Sposób na oszczędność czasu w firmie

W dzisiejszym świecie biznesu czas staje się towarem deficytowym. Prowadzenie własnej firmy, czy to małej czy całkiem dużej wymaga nierzadko poświęcenia się przedsiębiorcy i pracy w bardzo dużym wymiarze godzin. Na szczęście istnieje pewien sposób dzięki któremu można sobie pomóc w tak ważnej dla działania przedsiębiorstwa dziedzinie jak IT. To outsourcing.

Czym jest outsourcing IT?

Najprościej mówiąc jest to przeniesienie na firmę zewnętrzną obowiązków związanych z szeroko pojętą obsługą sieci czy też systemów komputerowych. Dla wielu firm zakres outsourcingu IT nie kończy się jedynie na prostych czynnościach takich jak instalacja nowych komputerów czy ich serwis. Często jest to również pełna obsługa serwerów, baz danych sklepów internetowych, zarządzanie jakością obsługi Klienta internetowego, aktualizacje oprogramowania czy wprowadzanie do systemów modyfikacji wymaganych przez prawo. Ważną kwestią jest również to, że firmy świadczące usługi outsourcingu IT potrafią w sposób pewny i bezpieczny uchronić dane przedsiębiorcy i jego Klientów przed niepowołanym dostępem osób trzecich. W ramach umowy możliwe jest też wykonywanie cyklicznych kopii zapasowych, co w przypadku bardzo poważnej awarii lub utraty sprzętu IT np. w wyniku pożaru ma niebagatelny wpływ na późniejsze działanie firmy (dane kontrahentów, dostawców itp.)

Jak więc widać korzyści outsourcingu IT są ogromne i niezwykle istotne z punktu widzenia nawet małych przedsiębiorstw w których sieci komputerowe nie są specjalnie rozbudowane. Do powyższych można zaliczyć również fakt, że ta forma wsparcia przekłada się bezpośrednio na oszczędności w firmie, chociażby w postaci braku konieczności zatrudnienia na etat informatyka, a to już wymierna kwestia finansowa szczególnie dla mikro i małych przedsiębiorstw. Należy podkreślić że outsourcig jako usługę można zaliczyć w poczet kosztów uzyskania przychodu, a wybór ofert outsourcingu IT na rynku jest dosyć duży, tak więc każdy prowadzący biznes znajdzie na nim coś dla siebie na dogodnych warunkach.

Jaki telefon wybrać dla małej firmy?

0
Jaki telefon wybrać dla małej firmy?

Zakup telefonu dla malej firmy lub jednoosobowej działalności wiąże się z koniecznością porównania dostępnych na rynku ofert i dobrania najlepszego aparatu. Sprawdzając oferty, warto wybierać spośród tych, w których operatorzy oferują najwięcej benefitów w korzystnych cenach. Jeśli zaś chodzi o dobranie smartfona, należy zwrócić uwagę, żeby był funkcjonalny i miał pojemną baterię.

T-Mobile dla firm – nielimitowane rozmowy i SMS-y

Wybierając najlepszą ofertę abonamentu dla firmy, należy dokładnie sprawdzić, jakie pakiety oferuje operator w ramach konkretnej oferty. Nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne to dziś absolutne minimum, szczególnie w przedsiębiorstwach, w których rozmowy z klientami przez telefon stanowią istotną część codziennych aktywności. W specjalnej ofercie T-Mobile dla firm klienci mają do wyboru trzy opcje: MagentaBiznes S, M i L. W każdej z nich abonenci otrzymują do dyspozycji nielimitowane połączenia na numery stacjonarne i komórkowe, nielimitowane SMS-y oraz 100 minut do wykorzystania na połączenia z Polski do krajów UE. Oprócz tego dostają do dyspozycji pakiety internetowe. W opcji S to 10 GB i dodatkowe 30 GB przez pierwsze trzy miesiące. Natomiast w opcji M i L, internet jest nielimitowany. W pierwszym przypadku, można z niego korzystać z prędkością do 20 Mbit/s, w drugiej – do 60 Mbit/s.

Telefon dla małej firmy – jaki wybrać?

Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z oferty T-Mobile dla firm, mogą wybrać abonament ze smartfonem lub bez. Które telefony sprawdzą się w małych firmach? Poniżej kilka propozycji.

Czterordzeniowy procesor z 2 GB RAM i 16 GB wbudowanej pamięci to gwarancja wygodnego użytkowania tego modelu. Dzięki zastosowaniu mniej wymagających podzespołów bateria o pojemności 3000 mAh pozwala na wielogodzinne korzystanie z podstawowych funkcji smartfona, a w trybie czuwania może działać do trzech tygodni. 5,7-calowy ekran z rozdzielczością 1440×720 zapewnia wygodę podczas wysyłania e-maili czy oglądania wideo.

Jedną z propozycji telefonu dla małej firmy jest Xiaomi Redmi 5. To smartfon z ośmiordzeniowym procesorem Qualcomm Snapdragon 450 i układem graficznym Adreno 506. Duży, 5,7-calowy ekran o proporcjach 18:9 i bezramkowej konstrukcji zapewnia maksymalny komfort użytkowania. Bateria o pojemności 3300 mAh z funkcją szybkiego ładowania sprawia, że telefon spokojnie wytrzyma na jednym ładowaniu przez co najmniej dobę.

Model ten został wyposażony w baterię o pojemności 3100 mAh, co pozwala na długie korzystanie z telefonu. Poziom baterii można w krótkim czasie uzupełnić, korzystając z funkcji szybkiego ładowania. Ośmiordzeniowy procesor z 4 GB RAM zapewnia wydajne i płynne użytkowanie. Czytnik linii papilarnych oraz funkcja rozpoznawania twarzy to gwarancja bezpieczeństwa telefonu – osoby niepowołane nie będą mogły go odblokować.

Ośmiordzeniowy procesor, w który został wyposażony ten model, w połączeniu z 2 GB pamięci RAM, zapewnia płynne działanie. Akumulator o pojemności 3000 mAh pozwala na dłuższe użytkowanie telefonu, a możliwość szybkiego ładowania sprawia, że w krótkim czasie można uzupełnić brakującą energię. Ekran o przekątnej 5,7 cala został zaprojektowany w technologii HD+, dzięki czemu, można przeglądać strony internetowe i oglądać obrazy i filmy w wygodny sposób.

Materiał partnera.

Czym różni się sklep internetowy dla klientów indywidualnych (B2C) od sklepu dla klientów biznesowych (B2B)?

0
Czym różni się sklep internetowy dla klientów indywidualnych (B2C) od sklepu dla klientów biznesowych (B2B)?

Sklepy internetowe najczęściej kojarzą się ze sprzedażą dla klientów indywidualnych. W sieci znajdziemy jednak także sklepy obsługujące firmy.

Integracje dla Shoper

0
Integracje dla Shoper

Ciekawe jak wiele osób dziś pluje sobie w brodę, kiedy myśli o tym, że zbagatelizowało potencjał sklepów internetowych? Jak wiele osób kręciło nosem, gdy rynek e-commerce kiełkował i grupa niedowiarków z pogardą patrzyła na wszystkich, którzy poświęcali się, by rozwinąć rynek? Najlepiej chyba obrazują to słowa Jeffa Bezosa (założyciel Amazona), który rzucił dobrze płatną posadę w korporacji dla rozwinięcia swojej internetowej księgarni, a brzmią one: „Ech, gdybym dostawał pięć centów za każdym razem, kiedy jakiś inwestor twierdził, że coś jest nierealne…”.

Program integracji dla Shoper

Początkowo sklep internetowy kojarzył się z czymś niedostępnym dla normalnych ludzi. Później zaczęło się to popularyzować i dziś sklep może mieć praktycznie każdy. Podobnie było z asortymentem. Kto kiedyś przypuszczał, że będziemy kupować meble przez Internet? Wielki gabaryt, ciężki do przewiezienia, dziś jest na wyciągnięcie kursora. Tutaj rewolucję zawdzięczamy Ikei, która zapoczątkowała erę składanych mebli. Ale nie o tym… Aktualnie w sieci można kupić praktycznie wszystko. Od drobnych rzeczy jak breloczki czy ciuchy, poprzez sprzęty AGD i RTV, meble, a na motocyklach kończąc.

Jak założyć sklep internetowy

Założenie sklepu internetowego to przede wszystkim dobry pomysł na nazwę i budowę marki. Wyszukanie dostawców i negocjacja cen towarów. Następnie możemy pomyśleć o sprawach technicznych, gdzie dopiero zaczyna się zabawa. Można wybrać darmowe skrypty do prowadzenia sklepów i skonfigurować wszystko pod siebie. Samemu zająć się hostingiem, oraz całą resztą żmudnej pracy.

Na szczęście dla tych, którzy nie są zbyt obeznani w sprawach informatycznych przychodzi z pomocą Shoper. Jest to system gdzie za drobną miesięczną opłatą otrzymujemy  gotowy skrypt z najpotrzebniejszymi wtyczkami i udogodnieniami, które mogą się nam przydać. Do tego w pakiecie dostępny jest hosting. Czyli wszystko jest załatwione kompleksowo.

Przenieś się do sieci

Jeśli posiadasz już sklep stacjonarny i myślisz o kawałku tortu e-commerce dla siebie dobierz odpowiednie narzędzia. Zapewne masz już w firmie program do fakturowania, obsługi magazynu etc. W bardzo prosty sposób możesz je połączyć ze sklepem. Zabieg ten ułatwi Ci pracę na dwa fronty.

Obsługując sklep za pomocą integratora z programem w firmie nie pogubisz się z ilością stanów magazynowych. Kiedy przykładowo przyjdzie Klient do sklepu stacjonarnego, a Ty sprzedasz mu jakiś przedmiot i zarejestrujesz tę sprzedaż w programie to integrator automatycznie zaktualizuje stan na sklepie internetowym. Dzięki temu będziesz mieć zawsze porządek i nigdy nie sprzedasz więcej niż faktycznie posiadasz. Prawda, że pomocne?

Co jest potrzebne by zacząć?

Niezależnie od tego czy już posiadasz biznes i po prostu go rozwijasz o sprzedaż internetową czy zaczynasz od zupełnego zera będziesz potrzebować następujących rzeczy:

  • skrypt sklepu internetowego
  • hosting
  • domenę
  • opcjonalnie profile na portalach społecznościowych

Unikalna nazwa w sieci to połowa sukcesu. Nazwa która łatwo wpada w ucho jest szybko zapamiętywana, a jeśli dołożysz do tego odpowiednią grę słów to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zostaniesz w świadomości Klientów na dłużej już przy pierwszym kontakcie.

Koszty startu sklepu internetowego

W zasadzie koszt rozpoczęcia sprzedaży w Internecie jest nieporównywalnie niższy niż odpowiednik sklepu stacjonarnego. W Internecie naszym lokalem jest strona informatyczna całego przedsięwzięcia, t.j. hosting i skrypt. W przeciwieństwie do kosztów najmu lokalu fizycznego są to grosze.

Do tego dochodzi wyposażenie sklepu w półki, regały i innego rodzaju stojaki. W standardowym sklepie musimy zadbać również o pełne zatowarowanie lokalu, żeby nie świecił pustkami przed Klientami. W sklepie internetowym możemy posiadać zaledwie po kilka sztuk z każdej pozycji jaką mamy wystawioną na sprzedaż.

Źródło: https://sellintegro.pl/17-shoper

Co trzeba wiedzieć o doradztwie zakupowym?

0
Co trzeba wiedzieć o doradztwie zakupowym?

Doradztwo zakupowe. jest ważne szczególnie dla przedsiębiorstw z dziedziny przemysłowej, jakie wydają na zakupy dużą część własnych dochodów. Z urządzeń do optymalizacji zakupów korzysta niezwykle mnóstwo spółek na zachodzie. W Polsce praktyka ta nie jest nadal zbyt powszechna, jednakże jeszcze więcej spółek widzi zalety wynikające ze stosowania systemów zakupowych. Niezwykle ważne są urządzenia, jakie dotyczą kierowania infrastrukturą dostawców. Znaczenia nabierają także urządzenia umożliwiające administrować zagrożeniem, jakie pochodzi ze współpracy z rozmaitymi kontrahentami.

Rozwój firmy w dobie internetu

0
Rozwój firmy w dobie internetu

Współczesny świat zmienia się tak szybko, że czasami ciężko za nim nadążyć. Niemal codziennie pojawiają się nowe technologie, kolejne wynalazki. Te zmiany dotykają każdej z dziedzin życia, ale wyjątkowo bardzo jest to widoczne w przypadku biznesu. Prowadzenie firmy wygląda obecnie zupełnie inaczej, niż wyglądało kilka czy kilkanaście lat temu. Obecnie coraz trudniej jest obyć się bez strony internetowej, a rozwój firmy w dobie internetu może się okazać pewnym wyzwaniem. Dlatego właśnie przedsiębiorcy powinni iść z duchem czasu i aktualizować politykę swojej firmy. Jakie znaczenie ma strona internetowa dla biznesu?

Przede wszystkim chodzi tutaj o reklamę. Rzecz jasna, poczta pantoflowa nadal działa i ma się dobrze, ale coraz częściej okazuje się ona niewystarczająca. Ambitni przedsiębiorcy nie powinni ograniczać się do staromodnego marketingu. Nie da się ukryć, że w obecnych czasach większość ludzi poszukuje produktów i usług w internecie i to właśnie jest szansą dla firmy. Posiadanie strony internetowej pozwoli biznesmenowi wyjść poza osiedle, w którym znajduje się jego sklep czy restauracja.

Jednak samo posiadanie strony nie będzie wystarczające, by pozwolić firmie na pełen rozwój firmy w dobie internetu. Witryna musi być ładna i przejrzysta. Bardzo ważne jest też to, żeby dopasować jej wygląd do rodzaju i specyfiki biznesu. Wiadomo, że jeśli prowadzimy zakład pogrzebowy, nagłówek przedstawiający kwiatki i słoneczka będzie nie na miejscu. Tego rodzaju dekoracje będą za to idealne na stronie przedszkola albo biblioteki dziecięcej. Jeśli zastanawiamy się jaki hosting wybrać, na pewno dobrym pomysłem będą strony internetowe od dobrej agencji interaktywnej. Mają oni usługę, która podpowie nam jakie kolory wybrać do naszej strony, dzięki czemu nie popełnimy żadnej gafy.

Kolejną ważną sprawą jest to, żeby na naszej witrynie coś się pojawiało. Regularne publikacje z użyciem odpowiednich słów kluczowych sprawi, że pozycjonowanie strony będzie znacznie korzystniejsze. Oznacza to, że witryna będzie wyświetlała się na górze wyników wyszukiwarki, dzięki czemu więcej ludzi na nią trafi. Oczywiście nie każdy ma czas i umiejętności, żeby prowadzić stronę i pisać na niej regularne posty. W takiej sytuacji warto zatrudnić osobę, która się tym zajmie. Dzięki temu nie będziemy musieli martwić się o pozycjonowanie witryny.

Tak więc zapytajmy jeszcze raz: jakie znaczenie ma strona internetowa dla biznesu? Odpowiedź jest prosta: ogromne. We współczesnym świecie zwyczajnie nie da się obyć bez strony internetowej.

Jak zamienić bloga w biznes?

0
Jak zamienić bloga w biznes?

Co i rusz słyszy się historie osób, które zarabiają na blogowaniu. I to nie byle jak – nierzadko są to sumy pozostające poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego wykonującego tradycyjną pracę. Oczywiście nie każdy bloger zostanie milionerem, a nie każdy blog dochodowym biznesem – nie oznacza to jednak, że nie można próbować zarobić na blogu – to świetny pomysł na pracę z domu. Pieniądze nie spadną z nieba, jednak odrobina wytrwałości i umiejętnego wykorzystania wiedzy sprawi, że twój blog może się stać twoim źródłem dochodu.

Od czego zacząć?

Od priorytetów. Bardzo ważna jest spójna koncepcja i trzymanie się jej: od wyboru medium (czy będzie to blog tradycyjny, fotoblog, videoblog czy może podcasty?), platformy (związanej z wyborem medium i rodzajem treści, jakie chcemy na swoim blogu umieszczać) i tematyki (im bardziej niszowa, tym mniej popularna, jednak mniej jest blogów konkurencyjnych), aż po styl i cel prowadzenia bloga. Właśnie konsekwentne dążenie do celu pozwoli osiągnąć sukces.

Po ustaleniu koncepcji trzeba ją wcielić w życie: konsekwentnie zamieszczać treści na blogu i budować sobie bazę fanów – a jednocześnie markę. Dopiero rozpoznawalny blog czytany przez rzesze ludzi może przynosić rzeczywiste, wymierne dochody.

O czym warto pamiętać?

Choć wszyscy zgadzają się co do tego, że najważniejsza w blogu jest treść, nie możesz zapominać o kwestiach technicznych. Nikomu nie będzie chciało się czytać choćby i najlepszych tekstów, jeśli będą zapisane beżową czcionką na białym tle albo otoczone jaskrawymi obrazkami. Tak samo nikt nie będzie słuchał podcastu nagranego w szumie: materiału, który jest niezrozumiały ze względu na technikalia.

Ważne jest również zadbanie o komfort odbiorcy. Za pomocą prostych linków i łączy możesz połączyć podobne wpisy, by zachęcony odbiorca łatwo znalazł więcej interesujących go treści. Z czasem, o ile tylko na to pozwolisz, wokół bloga zacznie się tworzyć społeczność: ludzi będą komentować treści, rozmawiać z tobą i między sobą. Daj im narzędzia, takie jak np. sekcja komentarzy, by mogli to zrobić, a także zauważ i doceń ich odzew.

Skąd się bierze przychód?

Zanim zapoznasz się z podstawowymi źródłami dochodu, które może generować blog, zapamiętaj: żaden z nich nie zadziała, jeśli wcześniej nie zbudujesz sobie marki i społeczności fanów.

Są trzy podstawowe metody generowania zysku przez blog: reklamy, linki i sprzedaże. Rozróżnienie to jest tu raczej kwestią nazewnictwa, gdyż de facto linkowanie i sprzedaże również wiążą się z pewną formą reklamy. Tu jednak reklamy oznaczają udostępnianie swojej witryny serwisom takim jak np. Google Ads. Choć jest to zysk „darmowy” – nie wymaga od ciebie żadnego nakładu pracy – to jednak wpływa ujemnie na estetykę witryny i może odstraszać potencjalnych fanów.

Linki afilicyjne to odpłatne polecanie innych firm, produktów czy blogów. Są mniej nachalne niż reklamy, a ponadto masz całkowitą kontrolę nad tym jakie i w jakiej postaci pojawiają się na twoim blogu.

Najbardziej intratnym źródłem są sprzedaże: jeśli zbudujesz markę bloga i postanowisz sprzedać jakiś produkt – od kubków z rysunkami, przez torby z logo po e-booki z wiedzą – zarobisz na tym. Jednak do takiego zarabiania od pierwszych kroków daleka droga. Może jednak warto rozważyć inne sposoby zarabiania w Internecie?

Etykiety samoprzylepne o zmiennym kodzie, idealne rozwiązanie dla logistyki.

0
Etykiety samoprzylepne o zmiennym kodzie, idealne rozwiązanie dla logistyki.

Etykiety samoprzylepne dla logistyki to tradycyjnie czyste etykiety do samodzielnego zadruku. W tym artykule pokazujemy, że etykiety spersonalizowane na etapie produkcji mogą być ciekawą alternatywą.

Etykiety ze zmienną numeracją- jak to się robi?

Produkcja etykiet ze zmienną numeracją polega na zadruku dużych ilości etykiet już na etapie ich produkcji. Dane o numeracji przygotowuje Klienta. Numeracja taka musi być zgodna z wymaganiami systemu zarządzani magazynem klasy WMS. Indywidulany zadruk odbywa się przy wykorzystaniu systemów przemysłowego druku etykiet ink-jet uv. Taki cyfrowy zadruk powstaje z bardzo dużą szybkością. Przykładowy czas druku miliona indywidulanych etykiet to tylko kilka godzin. Jakość zadruku jest bardzo wysoka. Nie można go ani zdrapać, ani zmazać. Taki sposób dostaw etykiet okazuje się świetną alternatywą w świecie logistyki wewnętrznej.

Etykiety ze zmienną numeracją jako element oznakowania zwrotów Klienta.

Etykiety samoprzylepne o indywidualnych numerach sprawdzają się szczególnie tam, gdzie mamy do czynienia z potrzebą oznaczenia zwrotów przesyłek Klienta. Tego typu sytuacja występuje w dużych centrach e-commerce, do których przybywa każdego dnia nawet tysiące zwróconych paczek. Każda zwrócona paczka musi być oznaczona indywidulanym numerem zwrotu. Etykiety nie mogą się powtarzać. Dla zaoszczędzenia czasu warto aby tego typu etykiety samoprzylepne były zadrukowane na etapie produkcji.

Etykiety ze zmienną numeracją jako etykiety lokalizacyjne do identyfikacji regałów w magazynie.

W przypadku nowoczesnych centrów dystrybucji równie ważne jak zastosowanie odpowiedniego oprogramowania klasy WMS, sprzętu do automatycznej identyfikacji (takiego jak drukarki etykiet samoprzylepnych, kolektory danych, czytniki kodów kreskowych), jest również właściwej oznakowanie regałów i innych stref magazynowych. Dla celów wsparcia działania oprogramowania do zarządzania magazynem konieczne jest oznakowanie każdego jego zakątka etykietą z indywidualnym adresem. Takie etykiety lokalizacyjne zawierają numer lokalizacji przedstawiony w postaci kodu kreskowego, czy kody dwuwymiarowego Datamatrix. Dzięki oznakowaniu magazynu znacznemu przyspieszeniu ulega praca magazynowa. Pobranie towaru z lokalizacji lub odłożenie do lokalizacji potwierdzane jest każdorazowo zeskanowaniem etykiety lokalizacyjnej.

Etykiety zmienne do znakowania dokumentów.

W przypadku dużych organizacji obieg dokumentów bywa często wspomagany przez zastosowanie kodów kreskowych. Etykiet samoprzylepne z kodami z doklejane do papierowych dokumentów i służą do ich błyskawicznej identyfikacji. Tego typu zabieg bardzo przyspiesza i ułatwia zarządzanie nawet ogromnymi ilościami pism.

HIT-Kody Kreskowe- Twoja drukarnia etykiet.

Poznańska drukarnia etykiet HIT-Kody Kreskowe dostarcza nie tylko etykiety zadrukowane cyfrowo i fleksograficznie, ale również wspiera swoich Klientów w procesach optymalizacji obiegu towarów, dokumentów w logistyce i w produkcji.

Tanie konto na studiach? Zobacz, co warto wiedzieć

0
Tanie konto na studiach? Zobacz, co warto wiedzieć

Dla studenta liczącego każdy grosz podstawowym kryterium wyboru konta powinien być brak opłat. Niskie koszty nie są jednak jedynym miernikiem atrakcyjności ROR-u. Na co warto zwrócić uwagę, aby rachunek był nie tylko tani, ale również użyteczny?

ZOBACZ TEŻ