Video Marketing

Opracowując strategię marketingową, poszukujemy rozwiązań, które będą skuteczniejsze niż dotychczas i pozwolą nam precyzyjnie dotrzeć do naszej grupy docelowej. Wykorzystujemy różne elementy, testujemy różne rozwiązania. W zależności od celu danej kampanii, mamy do wyboru naprawdę mnóstwo narzędzi marketingowych. Video Marketing to jeden z elementów marketingu, który zyskuje na popularności. Czym jest Video Marketing? Jakie korzyści może przynieść?

W obecnych czasach, w Internecie, coraz większą wagę przykładamy do filmu i obrazu, a coraz mniejszą do treści. Artykuły czytamy skanując tekst wzrokiem. Treści video stają się dla nas o wiele bardziej atrakcyjne. Zauważyć to można zwłaszcza, spoglądając na młode pokolenie, które większość swojego czasu w Internecie, poświęca na oglądanie serwisów video takich jak YouTube. Dlatego planując działania marketingowe, nie warto pomijać Video Marketingu, otwierającego przed nami nowe możliwości.

Czym jest Video Marketing?

Video Marketing to działania marketingowe prowadzone w wielu kanałach, wykorzystujące treści filmowe, w celu budowania określonego wizerunku marki. Video Marketing to nie tylko YouTube – to również inne serwisy społecznościowe jak np. Facebook czy Instagram. Dobrze realizowana kampania video marketingowa wywołuje emocje, pozytywne skojarzenia z marką, sprawia, że mamy ochotę dzielić się daną treścią dalej.

Dlaczego warto zdecydować się na Video Marketing?

Coraz częściej mając do wyboru długi artykuł lub krótki film streszczający go, wybieramy drugą opcję. Filmy są dla nas atrakcyjniejsze i bardziej trafiają do naszej świadomości. Treści wizualne mają także o wiele większą szansę, niż treści pisane, aby zostać zapamiętane.

Działania z wykorzystaniem treści video pomagają budować zaufanie do marki, jej pozytywny wizerunek, wiarygodność. Budzą emocje, pozwalają nawiązać relację z widzem, powodują, że dany film przekazywany jest dalej, co dodatkowo zwiększa naszą szansę na sukces.

Video Marketing to szerokie możliwości – nowe kanały, nowe narzędzia, nowe sposoby docierania do grupy docelowej.

Treści video są po prostu popularne! Wystarczy zwrócić uwagę na aktualizacje w różnych mediach społecznościowych, które coraz bardziej stawiają na content w formie filmów. Facebook Watch, Instagram Stories czy YouTube Premium, to tylko niektóre, z cieszących się dużą popularnością, rozwiązań powiązanych z Video Marketingiem.

Jak przygotować dobrą kampanię Video Marketingową?

Dobry Video Marketing wywołuje emocje i zapada w pamięć. Opracowanie strategii video marketingowej i jej realizację warto jednak powierzyć w ręce specjalistów w tej dziedzinie. Dlaczego? Ponieważ mają oni za sobą setki przeprowadzonych kampanii video marketingowych, znają zasady tworzenia treści wizualnych, tak by w stu procentach spełniały one założone cele, często mają również dużo większe możliwości, jeżeli chodzi o profesjonalny sprzęt Foto-Video.

Jedną z agencji reklamowych, zajmujących się Video Marketingiem jest Green Parrot z Warszawy. Zobacz: https://greenparrot.pl/nasza-oferta/produkcja-video/.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ