Jak sprzedawać i prowadzić działania promocyjne na nowych zasadach

25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy RODO, które oznaczają rewolucyjne zmiany w ochronie danych osobowych. Zmienione regulacje kładą dużo większy nacisk niż dotychczas na ochronę osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

RODO wprowadza nowe zasady uzyskiwania zgód na przetwarzanie danych osobowych, znacznie ogranicza profilowanie, nakłada nowy obowiązek rejestru czynności przetwarzania danych i zgłaszania w ciągu 72 godzin naruszeń w ochronie danych osobowych. Administrator będzie zobligowany do przeprowadzenia analizy ryzyka wycieku danych.

Z myślą o osobach, które są odpowiedzialne za przeprowadzenie audytu dotychczasowego przetwarzania danych osobowych i wdrożenie nowych przepisów, została przygotowana nowatorska publikacja która wyczerpująco omawia nowe regulacje.

Rodo

Dlaczego warto?

Dzięki publikacji dowiesz się, jak:

• pozyskiwać nowe zgody od klientów na przetwarzanie danych osobowych za pomocą newslettera, kampanii SMS-owej, leadów sprzedażowych,

• legalnie budować bazy danych klientów pozyskanych z różnych źródeł, takich jak: telefon, czat, pliki cookies, wiadomość pozostawiona na Facebooku,

• profilować klientów według płci, zainteresowań, wieku, miejsca zamieszkania, by nie narazić się na olbrzymie kary finansowe,

• sprzedawać przez call center i korzystać z outsourcingu tej usługi według obostrzonych przepisów,

• realizować nowe restrykcyjne prawo do bycia zapomnianym, prawo do sprzeciwu oraz przenoszenia czy ograniczenia danych,

• dostosować do nowych wymogów regulamin sprzedaży i politykę prywatności e-sklepu oraz korzystać z plików cookies i remarketingu .

Co zyskasz?

• bez pomocy kosztownych kancelarii prawnych przeprowadzisz samodzielnie przegląd zakresu zgód, sposobów ich pozyskiwania i wychwycisz wszystkie uchybienia,

• korzystając z check-list opracowanych specjalnie pod kątem pracowników działu marketingu, szybko dostosujesz swoje bazy do nowych wymogów oraz będziesz mógł realizować promocję i sprzedaż według obostrzeń RODO,

• nie będziesz tracić pieniędzy na kosztowne szkolenia podległych pracowników – integralną częścią publikacji jest portal ze szkoleniami online, które przygotują do wypełniania nowych restrykcyjnych obowiązków,

• podczas kontroli i w razie skarg klientów wykażesz się prawidłowo prowadzoną obowiązkową dokumentacją – publikacja zawiera edytowalne dokumenty wymagane na potrzeby przetwarzania danych osobowych w dziale marketingu i sprzedaży.

Dowiedz się więcej na temat publikacji https://bit.ly/2JCJj9S

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ